úterý 30. dubna 2013

Jarní elán

Přišlo jaro a venku je krásně! To taky znamená pro nás beznadějné romantičky jediné: blíží se léto (čti:do plavek!?) Když jste beznadějná romantička mého typu,...

...tedy s mnoha a mnoha kily navíc, zrovna vás horké počasí a čím dál menší vrstvy oblečení nepotěší. Co ale tyhle povětrnostní podmínky způsobí je mnohem větší chuť se se svojí (ne)formou trochu poprat ;-) Takže jsem se rozhodla vyrazit do boje za lepší figuru a kondici. A koho si přizvu na pomoc? Jillian, o které jste už určitě slyšeli a se kterou už mám dobré zkušenosti. A taky, i když to rozhodně nebude jediné téma blogu (nevadí, že je to to první téma, co se tu objevuje :-D), budu se vám se svými úspěchy i neúspěchy svěřovat tady (protože s tím mám z dávnější doby taky fajn zkušenosti;)



Dneškem počínaje se chystám na 30 day shred, cvičení denně, budu se přemlouvat, ale ono to půjde, protože motivace je velká:

DO PLAVEK! (je to klišé, ale já to vážně potřebuju :-D)
A nebudu se stydět na koupališti teď, musím se prostě překonat. A koupím si na to nový plavky. deal with it ;-D 

DO SUKNÍ A ŠATŮ! (a legín a nemuset se potit v džínách!)
Carrie!!! ok, zase nejsem tak naivní, abych čekala takovou postavu,(přecejen moje nynější váha je hodně vysoká, řekněme okolo 85 (tzn: musím koupit baterky do váhy :D) mě bude stačit aspoň trochu vidět, že to jde a moct si dovolit třeba tylovku, která je můj sen ;)

BETTER FEELING!! (jo, prostě se chci cítít líp a užít si léto! pořádně!) 
letní festivaly->nemůžu se dočkat!!!!!


A protože za chvilku začíná zkouškové a já budu mít čas na sebe, tak věřím, že to vyjde. Buďte mi svědky, že si to slibuji ;D

*vaše beznadějná romantička


2 komentáře:

  1. to zvládneš!!! :))) Zítra jdu taky na Jill a možná se projet na in-linech nebo běh :)))

    OdpovědětVymazat