sobota 4. května 2013

Cože? To už je rok?!

Je tu zkouškové! Ano dámy a pánové, měla bych začít panikařit, protože to nebude zas tak dlouho trvat a čekají mě zkoušky. A když to dobře dopadne, můžu si s hrdostí říct: "Ano, zvládla jsem první rok na výšce, tleskám si." Ale to bych teď předbíhala =D



To mi taky připomíná, že už je to rok od doby mé maturity, přeslavné to události. A to taky znamená, že všude visí maturitní tabla. Někdy mě opravdu překvapuje, co všechno jsou maturanti schopni udělat. Jsem jeden z největších příznivců kreativity i bizarností, něco jiného je ovšem nevkus. Nedávno se ke mě dostal odkaz na jeden takový vrchol nevkusu. Předpokládám, že tablo Civilní obrany, je jednou z nejdivnějších a nejzáhadnějších věcí, kterou jsem v poslední době mohla spatřit. Nerada se směju cizímu neštěstí, a snad i proto v hloubi duše doufám, že tyto fotky jsou jenom výplod nějaké hloupé sázky.
No posuďte sami: LINK (maturitní tablo civilní obrana-obrázek sem nepřidám, nechci to už ani vidět) Doporučuju pro pochopení mého znechucení otevřít fotky celé, pak teprve ten skvost můžete docenit.
Tabla jsou vůbec skvost, objevily jste taky nějaké pikantní, nebo naopak skvělé?

Jó a ještě poznámečka: státní maturita byla fraška už za nás, snad jste, milí letošní maturanti nečekali, že to bude lepší ;D

A protože další článek si vychtěla Tesh, za což jí děkuju, protože jinak bych se k tomu dostala kdoví kdy, sluší se napsat něco i o tom sebezdokonalovacím tématu. 4 dny s Jill mám za sebou a je to zase pecka, bolí mě svaly, ale zase jsem najela na takovéto:
A že ten dobrý pocit za tu námahu opravdu stojí ;)


1 komentář:

  1. Tak to ti u zkoušek držím moc palce :)) Panikaříš ??? :D Jinak to tablo je z města 5 km od mého bydliště :D :D :D na(ne)sštěstí jsem přistěhovalec a žádného z pánů neznám :D Kdybych znala, tak se už vidím,jak se válím po zemi :D

    OdpovědětVymazat